نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
باور کردنی نیست !!!

باور کردنی نیست !!!

برخی از گزارش های امروز از علاقه ی باشگاه یوونتوس به رحیم استرلینگ ستاره ی تیم لیورپول پرده برداشتند.

شایعه شده است رحیم استرلینگ از پیشنهاد امضای قراداد جدید باشگاه که شامل دستمزدی 100 هزار پوندی در هفته است خودداری کرده است و این شایعات احتمال خروج او را در پایان فصل افزایش داده است.

بر اساس گزارش Daily Mail یوونتوس شرایط استرلینگ را به دقت زیر نظر دارد و می خواهد از هزینه ی فروش احتمالی پل پوگبا پیشنهاد خود را به سران لیورپول ارائه دهد.

گزارش دیگری مربوط به نشریه The Sun ادعا کرده است یوونتوس آماده است پیشنهادی 60 میلیون یورویی به سران لیورپول برای استرلینگ ارائه دهد. با این حال ارائه ی این پیشنهاد تمام و کمال متاثر از فروش یا عدم فروش پوگبا توسط یوونتوس است. بدین صورت که بیانکونری تنها در صورتی برای به خدمت گرفتن استرلینگ اقدام خواهد کرد که پوگبا را در اختیار یکی مشتریان جدی اش بارسلونا یا پاری سن ژرمن قرار دهد. Guardian نیز در گزارشی علاقه ی یوونتوس به استرلینگ صحبت کرده است.

استرلینگ 20 ساله به خاطر بازی های فوق العاده ای که انجام داده است به باشگاه های بزرگ دیگری همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی و چلسی لینک شده است.

گفته شده لیورپول پیشنهادهایی در حدود 50 میلیون پوند برای استرلینگ دریافت کرده است. استرلینگ نامزد دریافت بهترین بازیکن جوان لیگ انگلیس شده است و به عنوان یکی از ستارگان جوان دنیای فوتبال از او نام برده می شود

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: